Sunday 11 September 2022

BAE "Biz Sizinleyiz" Pakistan'ın sel mağdurlarını desteklemek için 1.200 ton yardım hazırlıyor


  BAE'den Pakistan'a yardım

  BAE'nin dört bir yanından yüzlerce gönüllü, Pakistan'daki selden etkilenen insanlar için acil yardım paketleri hazırlamak için "Biz Sizinleyiz" girişimine katıldı.

  Kampanya ile 30.000 gıda paketi olmak üzere 1.200 ton gıda, sağlık ve genel hijyen malzemesi tedarik edildi.


  Pakistan'daki sel felaketi.. Etkilenenler köylerinin yerlerini bilmiyor
  BAE, acilen Pakistan'a yardım paketleri teslim edileceğinden, etkilenenlere acil destek sağlayan ilk ülkeler arasında yer aldı.

  Topluluk gönüllü etkinliği, Abu Dabi Ulusal Sergi Merkezi (ADNEC), Expo City Dubai ve Expo Center Sharjah'da düzenlenen BAE genelinde üç yerde her yaştan ve milletten vatandaşların ve sakinlerin katılımına tanık oldu.



  Emirlik Kızılayı, Dubai Cares ve Sharjah Yardım Derneği, BAE'deki Toplumsal Kalkınma Bakanlığı ve Dışişleri ve Uluslararası İşbirliği Bakanlığı ile yakın koordinasyon içinde ve 9 diğerinin desteğiyle "Biz Sizinleyiz" girişimini başlattı. Khalifa bin Zayed Al Nahyan İnsani Yardım Vakfı ve Muhammed bin Zayed Vakfı Rashid Al Maktoum, Hayırsever ve İnsani İşler Vakfı, Büyük Kalp Vakfı, Dar Al Ber, Uluslararası İnsani Hizmetler Şehri, Emirlik Su Vakfı dahil olmak üzere BAE insani yardım kurumları , Sharjah Charitable House, Uluslararası Hayır Kurumu, Emirlik Yardım Derneği, Toplumsal Kalkınma Bakanlığı gözetiminde Ulusal Gönüllü Platformu, Dubai'deki Toplumsal Kalkınma Otoritesinin gönüllü platformu ve Sharjah Gönüllü Çalışma Merkezi.

  Bu topluluk etkinliğinin bir parçası olarak, gönüllüler, gıda ve hijyen kitleri de dahil olmak üzere iki tür yardım paketinin montajını desteklemek için farklı ekiplerden oluşan gruplara katıldı.

  Gıda paketlerinde "un, pirinç, mercimek ve yağ, bozulmayan diğer ürünler" yer alırken, hijyen paketleri, kadın ve çocuklar için çocuk bezi, hijyenik kadın bağı ve sabun gibi temel kişisel hijyen ürünlerini içeriyordu.

  Emirlik Kızılayı Genel Sekreteri Hamoud Abdullah Al Junaibi, gönüllülerin Pakistan'daki sel felaketinin insani yansımalarını azaltmak için "Sizinleyiz" girişimini destekleme ve yapmadaki rolüne övgüde bulundu.

  BAE'nin Pakistan'daki lider rolünü geliştirmek için 12 kuruluşu içeren mevcut Emirlik insani yardım kuruluşları koalisyonunun etkinliğine ve canlılığına dikkat çekti ve bu ittifakın Emirlik insani yardım çalışmalarının birliğini içerdiğini ve ortaklıkların önemini artırdığını söyledi. yaşamı iyileştirmek ve insanların acılarını hafifletmekle ilgili en önemli alanlardan birinde. Afet ve kriz kurbanları.

No comments:

Post a Comment

Türkiye Borsası'nda 24 yıl sonra ilk kez deprem nedeniyle işlemler durduruldu.

Türkiye Menkul Kıymetler Borsası, deprem nedeniyle yaşanan yoğun satışların ardından bugün 24 yıl sonra ilk kez hisse senedi alı...