Wednesday 24 August 2022

BAE Başkanı Şeyh Mohamed bin Zayed, Sudan'a acil insani yardım sağlanmasını yönetti.

 

  Sudan'da şiddetli yağışlar ve selden etkilenen ve yerlerinden edilenlere yapılan yardımın değeri 25 milyon dirhemi buldu.


  Yardım ayrıca, etkilenen nüfusun ve kurbanların ailelerinin yaşam koşullarının iyileştirilmesine katkıda bulunmaya geliyor.


  Yardım yardımı, kardeş Sudan'da geniş alanları vuran şiddetli yağmurlar ve sellerden kaynaklanan insani yansımaları kontrol altına alma konusunda Sudan'ın çabalarını ve ilgili kurumların yeteneklerini desteklemeyi amaçlıyor.


  Bu yardımın iki kardeş ülkeyi birbirine bağlayan kardeşlik ilişkilerinin derinliği ve gücü olduğunu da teyit etmektedir.


  Bu, BAE'nin politikası ve dünyanın dört bir yanındaki etkilenen topluluklara yardım eli uzatmaya dayanan medeni insani misyonu çerçevesinde gelir.

 

  BAE'nin, gerçekten iyiliğin ve insanlığın başkenti olan dünya çapında yardım çabalarına devam ederken, dünyanın Uluslararası İnsani Eylem Günü Cuma gününü selamlaması dikkat çekicidir.


  Bu yıl dünya, her yıl 19 Ağustos'a denk gelen İnsani Eylem Günü'nü kutlarken, BAE, dünyanın çeşitli bölgelerine art arda gıda, yardım ve sağlık yardımı göndermeye devam ederek, iyilik diplomasisi ile doruğa ulaştı ve faaliyetlerini pekiştirdi. insanlığın başkenti konumuna geldi.


  Açlıkla mücadele açısından BAE, dünyanın 50 ülkesinde ihtiyaç sahiplerine yardım sağlamak için başta "Bir Milyar Yemek" girişimi olmak üzere önde gelen küresel girişimler başlattı.

No comments:

Post a Comment

Türkiye Borsası'nda 24 yıl sonra ilk kez deprem nedeniyle işlemler durduruldu.

Türkiye Menkul Kıymetler Borsası, deprem nedeniyle yaşanan yoğun satışların ardından bugün 24 yıl sonra ilk kez hisse senedi alı...