Monday 24 January 2022

Türk yaşlısı: Ömrümün son saatlerini bir hapishane köşesinde geçiriyorum


Muhalif bir Türk parlamenter, yaşlı bir Türk'ün çektiği acıyı aktardı ve geç hastalığına rağmen cezaevinde tutuklu kalmasından duyduğu üzüntüyü dile getirdi.

  80 yaşındaki Gürbüz Donmaz, Çakran Hapishanesi'nde 4 yıl tutuklu kalarak 10 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırıldı.

  Dönmez, prostat kanseri ve kronik obstrüktif akciğer hastalığından muzdarip.

  Halkların Demokratik Partisi (HDP) Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, cezaevinden Dönmez'e trajik bir mesaj verdi.

  Dönmez mektubunda şunları söyledi: “80 yaşındayım ve 60 yıldır KOAH hastasıyım. Kalabalık zindan çok hijyenik değil, yardım almadan yukarı çıkamam.”

  Dönmez mektubuna şunları ekledi: “Prostat kanseriyim. Koronavirüs kapma riskim nedeniyle ameliyat olamadım. Hayatım hücre ve tuvalet arasında sıkışmış durumda. Hayatımın son saatlerini bir hapishanenin köşesinde geçiriyorum.”

No comments:

Post a Comment

Türkiye Borsası'nda 24 yıl sonra ilk kez deprem nedeniyle işlemler durduruldu.

Türkiye Menkul Kıymetler Borsası, deprem nedeniyle yaşanan yoğun satışların ardından bugün 24 yıl sonra ilk kez hisse senedi alı...