Tuesday 22 June 2021

Erdoğan'ın partisinin eski bir milletvekili ‎11 ‏devlet işinden maaş alıyor

TBMM'de muhalefetteki Cumhuriyet Halk Partisi'nden Kayseri Milletvekili Çetin Arık, Adalet ve Kalkınma Partisi Milletvekili ve Tarım Kooperatifleri Birliği Genel Müdürü Fahrettin Poyraz'ın 11 farklı işten maaş aldığını söyledi. ve yardımcısı Davut Aba, yasalara aykırı olarak 5 farklı işten maaş alıyor.

  Yeni-Çag'ın internet sitesinde yer alan habere göre Arik, Poyraz'ın Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Federasyonu Genel Müdürlüğü, Goprataş Yönetim Kurulu Başkanlığı, Eğitim Kültür ve Kültür Vakfı Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerini yürüttüğünü açıkladı. Tarım Kredilerinde Sağlık, ayrıca şu şirketlerde Yönetim Kurulu Başkanlığı görevi: Tarım Kredi Holding, Barakat Takaful, Barakat Emeklilik, Barakat Sigorta, Madencilik, Tarım Kredileri Yönetim Kurulu Başkanı, Tarım Kredileri Yönetim Kurulu Başkanı Sosyal Yardımlaşma Vakfı yöneticileri, Adalet ve Kalkınma Partisi'nin eski bir temsilcisi olarak çalışmaları nedeniyle emekli maaşı almanın yanı sıra

  Arık, istihdamda adam kayırma nedeniyle ülkenin tanık olduğu eşitsizliğe işaret ederek, işsizliğin Nisan istatistiklerine göre yüzde 13,9'a ulaştığını kaydetti.

No comments:

Post a Comment

Türkiye Borsası'nda 24 yıl sonra ilk kez deprem nedeniyle işlemler durduruldu.

Türkiye Menkul Kıymetler Borsası, deprem nedeniyle yaşanan yoğun satışların ardından bugün 24 yıl sonra ilk kez hisse senedi alı...