Sunday 30 May 2021

SURİYE’DEN YASA DIŞI TİCARET KÜLLİYE’NİN, ‏MT GRUP’UN VE EL NUSRA’NIN ONAYIYLA YAPILIYOR”


Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, YouTube’dan ‘Fırtınalarla Büyüyen Fidanlar Rüzgarda Yıkılmaz’ başlığıyla 8. videosunu yayınladı.

Peker’in video çektiği mekanı yine değiştirdiği görüldü.

ERDOĞAN’A SESLENDİ

Erdoğan’ın AKP Grup Toplantısı’nda Peker’in ismini vermeden yaptığı açıklamalara cevap veren Peker, “Beni bulup getirmek gerçekleri değiştirecek mi Tayyip Abi?” dedi.

Bir sonraki videoda Erdoğan ile ne zaman tanıştıklarını ‘ne bir eksik ne bir fazla’ anlatacağını açıklayan Peker, “Senin hiçbir gücün yokken ben vardım, onlar yoktu” dedi.


“SADAT, EL NUSRA’YA BENİM İSMİMİ KULLANARAK SİLAH YOLLADI”

Suriye’deki Bayırbucak Türkmenlerine silah yardımı yaptığını söyleyen Peker, kendi yardım tırlarının işlem ve kayıt yapılmadan Suriye tarafında direkt geçiş yaptığını açıkladı. Geçiş organizasyonunun SADAT tarafından yapıldığını belirten Peker, SADAT’ın kendi ismini kullanarak El Nusra’ya yardım gönderildiğini iddia ederek, “Türkmenler her yerden videolarla teşekkür ediyorlar aracı aldık diye, bir iki tanesi arapça konuşuyorlar. Sonra bizim Türkmen arkadaşlar ‘Bunlar el Nusracı’ dedi. Bizim diğer arkadaşlar da ‘Bu gidenler el Nusra’ya gidiyor’ diyor. Evet, benim üzerimden gidiyor. Samimi yapıyorum. Ama ben yollamadım, SADAT’çılar yolladı.” dedi.

“SURİYE’DEN YASA DIŞI TİCARET KÜLLİYE’NİN, MT GRUP’UN VE EL NUSRA’NIN ONAYIYLA YAPILIYOR”

Suriye’den yapılan yasa dışı ticarete ilişkin ciddi iddialarda bulunan Sedat Peker, “Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanı var Metin Kıratlı. Ona gideceksiniz. Ama bir iki kamyonluk alışverişleri söylemiyorum. Oradan (Metin Kıratlı’dan) onayı aldıktan sonra sizi MT Grup’a yolluyorlar. Murat Sancak, Ramazan Öztürk tüm hiyeraşi orada. Onların da onayı geçtikten sonra kime gidiyorsunuz; el Nusra’nın iktisat sorumlusu var, Ebu Abdurrahman, Ebu Şeyma ismini de kullanıyor. Şu anda da ticaret böyle yapılıyor.” dedi.

No comments:

Post a Comment

Türkiye Borsası'nda 24 yıl sonra ilk kez deprem nedeniyle işlemler durduruldu.

Türkiye Menkul Kıymetler Borsası, deprem nedeniyle yaşanan yoğun satışların ardından bugün 24 yıl sonra ilk kez hisse senedi alı...