Tuesday 21 April 2020

Siz ŞOV Yapmak İstiyorsunuz!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ‘CHP'li belediyeler Cumhurbaşkanlığı, Sağlık Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı, valiliği, kaymakamlığı hiçe sayarak yardım toplamaya, ekmek dağıtmaya, hastane kurmaya kalkışıyorlar.’ Söyleyerek CHP’li Başkanları korona salgını dönemine eylemleri eleştirmeye başladı.


Erdoğan, bu eylemlerin Türkiye’nin vatandaşlarına yardım etmek amacı değil ama sadece ŞOV yapmak istiyorlar. “Bu tür teşebbüsler geçmişte FETÖ ve PKK gibi örgütler tarafından denenmişti” diyerek konuşmasını sürdüren Erdoğan “Ülkemizin bu hastalıklı siyaset zihniyetinden kurtulmasını en az Kovid virüsünden arınması kadar önemli görüyorum” dedi.

Sonra farklı yardımların türüne yöneldi; ‘’Biz vatandaşlarımıza nakit yardımı yaparken hukukumuza ve inancımıza aykırı şekilde zekat toplama yarışına düştüler. Bu noktada müracaat edilecek tek yer vardır. Diyanet İşleri Başkanlığı'na sorarsanız zekatı kimler toplar, kimler toplayamaz onlar size gerekli cevabı verir.’’ Söyledi.

Birkaç saatten sonra CHP’li Başkanların bu sert sözlere yanıtı geldi.

Birinci nokta, nasıl Yardım Toplaması, Ekmek Dağıtması ve Hastane Kurması terör eylemleri sayılır.

İkinci nokta; Erdoğan belediye başkanıyken Halk Ekmek’in üretim kapasitesini 5 katına çıkarmakla övünüyordu.

 

 


No comments:

Post a Comment

Türkiye Borsası'nda 24 yıl sonra ilk kez deprem nedeniyle işlemler durduruldu.

Türkiye Menkul Kıymetler Borsası, deprem nedeniyle yaşanan yoğun satışların ardından bugün 24 yıl sonra ilk kez hisse senedi alı...